SVJETSKA PREMIJERA POTPUNO NOVOG MG3
01-03-2024
• MG3 lansiran s Hybrid+ tehnologijom
• Potpuno novi hatchback segmenta B s visokom razinom opreme
• Projektiran u MG-ovom duhu "zabavne vožnje"
Napredni hibrid iz MG-a
Potpuno novi MG3 je tehnološki napredan hibridni hatchback segmenta B koji nudi kombinaciju performansi, učinkovitosti i profinjenosti.
Po prvi put će MG3 biti dostupan kupcima diljem Europe, budući da je prije bio dostupan samo u Ujedinjenom Kraljevstvu. Tri specifikacije bit će dostupne u Europi pri lansiranju, sve s potpuno novim pogonskim sklopom Hybrid+. MG-ov rad na ovom hibridnom sustavu uključuje veću bateriju i snažniji električni motor, postavljajući nove standarde u segmentu B.
Hatchback segmenta B je prostraniji od modela koji se povlače iz ponude, zadržavajući kompaktan otisak koji čini MG3 tako popularnim modelom u Ujedinjenom Kraljevstvu, posebno za vozače koji uglavnom obuhvaćaju gradske rute vožnje. Uz visoku razinu unutarnje opreme i prostora koji odgovara najboljima u klasi – MG3 Hybrid+ kupcima nudi i praktičnost i učinkovitost. Vrijednost je dodatno povećana MG-ovim zaštitnim znakom jamstva od sedam godina/150.000 km, koje je uključeno kao standard.
"Sa svim atributima potrebnim da postane lider u svojoj klasi, potpuno novi MG3 kupcima će kupcima ponuditi kombinaciju učinkovitosti i performansi s MG-ovim uzbudljivim pogonskim sklopom Hybrid+", napominje David Allison, voditelj proizvodnje i planiranja društva MG Motor UK. "Profinjeniji model, a opet nositelj MG-ove filozofije zabavne vožnje na tržištu, MG3 je izvrsno opremljen, s unutarnjim premium značajkama i sigurnosnim sustavima MG Pilot."
Kratki pregled modela MG3
• Napredni hibridni pogon kupcima nudi ekonomičnost, profinjenost i performanse
• Hibridni hatchback segmenta B s najbržim ubrzanjem donosi prednosti performansi u stvarnom životu
• Veći kapacitet baterije od konkurencije omogućuje dulji rad bez emisija
• Svestrani hibridni sustav uključuje odvojeni generator, što omogućuje višestruki hibridni način rada
• Niz razina opreme kupcima nudi izbor i iznimnu vrijednost
• Unutrašnjost s dva zaslona pojačava osjećaj visoke tehnologije u MG3
• MG iSMART i MG Pilot nude povezivost i poboljšanu sigurnost
• Nove, veće dimenzije uključuju povećani prostor za putnike i teretni prostor
Najsuvremeniji pogonski sklop Hybrid+
MG-ova pogonska tehnologija Hybrid+ debitira na potpuno novom modelu MG3, predstavljajući prvi konvencionalni hibridni sustav bez priključka ugrađen u model MG. U osnovi, postoji pet ključnih elemenata potpuno novog sustava Hybrid+, a to su motor, mjenjač, baterija, električni motor i generator.
Premda usredotočena na učinkovitost, elektrificirana tehnologija prirodno pruža izvrsne prednosti u pogledu performansi. MG-ov pogonski sklop Hybrid+ čini MG3 hibridnim modelom segmenta B s najbržim ubrzanjem u klasi, s vremenom ubrzanja od 0 do 100 km/h za 8,0 sekundi. Ubrzanje na autocesti, od 80 do 120 km/h, postiže se za samo 5,0 sekundi, što je jednako impresivno.
Proizvodeći kombiniranu snagu od 143kW, MG3 Hybrid+ ostvaruje ekonomične brojke od 4,4 l/100 km i 100 g/km CO2*. Tome pridonosi baterija od 1,83 kWh, koja omogućuje širok domet vožnje samo na električnu energiju značajno, značajno povećavajući učinkovitost.
Potpuno novi MG3 opremljen je 1,5-litrenim benzinskim motorom snage 75kW i električnim motorom snage 100kW, uz odvojeni generatorski motor koji omogućuje široki raspon načina rada pogonskog sklopa. Ovo ne samo da pridonosi vodećim brojkama u klasi za hibridni hatchback B segmenta, već omogućuje i fleksibilan rad bez obzira na voznu okolinu.
To omogućuje vožnju modela MG3 u sljedećim načinima koje automatski odabire sustav Hybrid+:
EV – rad isključivo na električnu energiju onoliko dugo koliko to punjenje dopušta
Series – motor prolazi kroz generator koji pokreće električni motor za vožnju
Series and Charge – serijska vožnja uz nadopunu baterije pri niskom opterećenju
Drive and Charge – motor pokreće kotače dok puni bateriju putem generatora
Parallel – i motor i električni motor pokreću kotače.
Četverocilindrični 1,5-litreni benzinski motor Atkinsonovog ciklusa proizvodi 75kW (102 PS), nudeći iznimno visoku toplinsku učinkovitost od 41%. U kombinaciji s električnim motorom snage 100 kW (136 PS), sustav Hybrid+ pruža širok raspon snage u cijelom rasponu broja okretaja.
S ugrađenim jačim motorom, veliki dio vožnje pri velikom opterećenju, kao što je ubrzavanje, može se izvesti na električni pogon, s benzinskim motorom koji neprimjetno podržava ili preuzima pri većim brzinama.
Motor je povezan s trostupanjskim automatskim mjenjačem, što omogućuje učinkovito i ugodno iskustvo vožnje. Ključno je da MG3 nudi odgovarajuće ubrzanje, a istovremeno pruža glatko i profinjeno mijenjanje brzina.
Vozači mogu prilagoditi odziv modela MG3 biranjem između tri načina vožnje – Eco, Standard i Sport. Eco način kalibriran je za optimalnu uštedu goriva i vozačima pruža nježan odziv gasa, dok Standard pruža spoj ekonomičnosti i performansi te dobro funkcionira za većinu vrsta putovanja. Sport ima osjetljiviju kalibraciju, izvlači najbolje iz kombinirane izlazne snage, pružajući neke od najboljih performansi u klasi hibridnih hatchback vozila segmenta B.
Dinamično rukovanje i profinjenost
Potpuno novi MG3 nudi dinamično iskustvo vožnje, kao i visoku razinu udobnosti, zahvaljujući zajedničkom radu MG-ovih inženjera u Europi i Kini koji su fino prilagodili šasije i ovjese za različita tržišta.
S kompaktnim proporcijama i agilnom postavom, MG3 nudi profinjenu vožnju, ali zadržava MG-ovu "zabavnu vožnju" u svojoj osnovi. Ostvaruje korist od upotrebe novih komponenti ultra visoke krutosti u šasiji, dok su elementi ovjesa dizajnirani za smanjenje težine i poboljšanje prianjanja za sportsko upravljanje i udobnu vožnju.
Osim što nudi idealno uravnoteženu postavu između udobnosti i dinamike, djelomično zahvaljujući novom hibridnom pogonskom sklopu sa svojom sposobnošću da radi na električnu energiju tijekom
kraćih razdoblja, potpuno novi MG3 nudi i nove vrhunce u profinjenosti i smanjenju buke. Inženjeri su se usredotočili na nosače motora i ovjesa, materijale koji apsorbiraju zvuk i konstrukciju mjenjača kako bi smanjili buku, vibracije i oštrinu s ciljem pružanja vrhunskog iskustva vožnje.
Vrhunska tehnologija i oprema
Potpuno novi MG3 za kupce iz Europe dolazi u tri izvedbe – Standard, Comfort i Luxury. Svaka od njih postavlja izazov drugim modelima B segmenta u smislu tehnologije i značajki koje se nude kao Standard.
Istaknuta značajka za kupce je kokpit s dvostrukim zaslonom. Vozači imaju 7-inčni digitalni zaslon s instrumentima, kao i 10,25-inčni središnji sustav za informiranje i zabavu. Inženjeri MG-a poboljšali su grafiku i odziv za dvostruke plutajuće zaslone, a na središnjoj je konzoli zadržan je niz prekidača kako bi se maksimalno povećala sigurnost i praktičnost tijekom vožnje.
Satelitska navigacija postavljena je kao standard, kao i integracija pametnog telefona putem značajke Apple CarPlay/Android Auto. MG iSMART korisnicima MG3 pruža razine povezivosti i značajki koje bi se najčešće povezivale s premium modelima.
Ostala oprema uključuje klima uređaj, audio sustav s Bluetooth vezom, četiri USB ulaza te stražnje parkirne senzore i kameru. Više razine opreme uključuju kožne presvlake, ulazak bez ključa, grijana prednja sjedala i upravljač, kao i kameru od 360 stupnjeva.
MG3 također ostvaruje pogodnost od najnovijih naprednih sustava za pomoć u vožnji (ADAS). Povećana sigurnost postiže se putem tehnologije MG Pilot koja uključuje sustav pomoći pri zadržavanju trake sa sustavom upozorenja na napuštanje trake, prilagodljivi tempomat, upozorenje na frontalni sudar i pomoć pri vožnji u prometnim gužvama.
Novi i suvremeni izgled
MG3, potpuno novi model od temelja, sada je dulji i širi od modela kojeg zamjenjuje. Ova promjena rezultira oslobađanjem više unutarnjeg prostora za putnike te pruža najveći prostor prtljažnika u klasi hibridnih vozila B segmenta.
Potpuno novi MG3, dizajniran od strane MG-ovog studija u Šangaju, nudi niz stilskih značajki koje kupci mogu izabrati, uključujući aluminijske naplatke, LED prednja svjetla i novu paletu boja.
Za kupce iz Europe dostupno je sedam boja: York bijela, St Moritz plava, Flaming crvena, Morning žuta, Pearl crna, Blade srebrna i Hampstead siva.
|
MG3 Hybrid+
|
Pogonski sklop |
Konvencionalni hibrid |
Motor |
1,5-litreni četverocilindrični benzinski motor Atkinsonovog ciklusa
|
Snaga motora (kW) |
75 (najviše) |
Zakretni moment motora (Nm) |
128 (najviše) |
Snaga elektromotora (kW) |
100 (najviše) |
Zakretni moment elektromotora (Nm) |
250 (najviše) |
Kombinirana proizvodnja – snaga (kW) |
143 (najviše) |
Mjenjač
|
Trostupanjski automatski |
Kapacitet baterije |
1,83kWh – 350V |
Pogonski kotači |
Prednji |
Najveća brzina (km/h) |
170 |
0-100km/h (sekundi) |
8,0 |
80-120km/h (sekundi) |
5,0 |
CO2 (g/km) |
100* |
Potrošnja goriva (l/100 km) |
4,4* |
Visina (mm) |
1,502 |
Duljina (mm) |
4,113 |
Širina (mm) |
1,797 |
Međuosovinski razmak kotača (mm) |
2,570 |
Masa neopterećenog vozila (kg) |
1,285 |
Zapremina prtljažnika (litre) |
293 |
Broj sjedala
|
5 |
* Podložno WLTP homologaciji